Întrebări frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?

a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul “În stoc”;

Este posibil ca mai multe comenzi să-mi fie livrate în același colet?

Dacă ai comandat mai multe produse cu aceeași adresă de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate în același colet.

Cumularea a două sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuală a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Iți recomandăm să finalizezi o singură comandă care să cuprindă toate produsele pe care dorești să le achiziționezi.

În cât timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate în termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea acestora.

Ce să fac dacă comanda mea întârzie mai mult decât ar trebui?

Contactează-ne și iți vom oferi informațiile necesare.

Cum trebuie sa spăl produsele textile? Se vor micșora?

Spală-l împreună cu același tip/nuanțe de haine (albe sau colorate, împreună cu haine din bumbac).

Temperatura de spălare să nu depășească 30 grade C.

Nu folosi înălbitori sau alte substanțe care conțin clor.

Preferabil să eviți programul de uscare prin centrifugare; dacă nu este posibil acest lucru ai grijă să selectezi uscarea la numărul minim de rotații/min.

Usucă întotdeauna produsul întors pe dos.

Cum pot realiza plata? Care sunt metodele de plată?

Pentru comenzile online acceptăm următoarele modalități de plată:

-Transfer bancar în oricare dintre conturile ce le găsiți pe factura proformă.

-INSTRUMENTE DE PLATA CUM AR FI BILETE LA ORDIN SAU CEC

-RAMBURS

-RAMBURS CONT COLECTOR

Puteți trimite comanda la o altă adresă decât cea cu care sunt înregistrat în contul meu de client?

Desigur, putem trimite comanda la adresa specificată. Prin plasarea comenzii pe site, puteți introduce adresa la care doriți să vă trimitem marfa, în secțiunea „Observații“, înainte de a finaliza comanda.

La următoarea comandă veți observa un nou câmp unde veți putea selecta acea adresa de livrare deja creată. Pentru a crea o nouă adresă trebuie doar să ne-o indicați în comentarii sau să i-o transmite-ți agentului dvs. de vânzări.

Cât durează procesarea comenzilor?

Gestionarea comenzilor noastre este imediată. Dacă trimiteți comanda în program normal de lucru, comanda va fi procesată în momentul în care agentul dvs. de vânzări o primește.

În cazul în care trimiteți comanda dvs. înainte de ora 15:30, depozitul nostru va pregăti marfa și o va trimite în aceeași zi  (cu excepția cazurilor de forță majoră).

În cazul în care comanda este primită după ora 15:30, depozitul nostru va pregăti bunurile URMĂTOAREA ZI, iar comanda va fi expediată ÎN ZIUA PREGĂTIRII A COMENZII.

Ce e-mail-uri primesc de îndată ce comanda mea a fost plasată?

E-mail de confirmare a comenzii: veți primi un e-mail de îndată de comanda dvs. on-line a fost realizată cu succes…

X